интервью игры
/ itc.ua

Наші люди у гейміндустрії: Сергій Мохов, провідний геймдизайнер Remedy Entertainment

Українські програмісти, розробники ігор та IT-спеціалісти дуже талановиті. Наші співвітчизники працюють в SpaceX, Google, Facebook та багатьох інших компаніях зі списку Fortune 500.

Звісно, є українці й у відомих західних ігрових студіях – Crytek, Ubisoft, Valve, Epic Games. Ми вирішили поспілкуватися з одним із наших людей у ігровій індустрії – Сергієм Моховим, провідним геймдизайнером фінської Remedy Entertainment, студії, що подарувала нам такі шедеври як Max Payne, Max Payne 2, Alan Wake, Quantum Break та Control.

До речі, Сергій отримав посаду провідного геймдизайнера якраз під час розробки Control. У свої неповні тридцять Сергій Мохов встиг побути ігровим журналістом, спробувати розробляти ігри самотужки, попрацювати в трьох різних

Читать на itc.ua
Сайт imag.one - агрегатор новостей из открытых источников. Источник указан в начале и в конце анонса. Вы можете пожаловаться на новость, если находите её недостоверной.

Сейчас читают

DMCA